Lite lat kanske...

Hejsan!

Sorry att jag inte har laggt in nått inlägg, men det har varit stressigt med massor...

(och sen kanske jag har varit lite lat) :):P

det har hänt ganska mycket när jag inte har skrivit.

På skolan har vi det ganska chill. Vi får typ busa hela tiden ( får????)kanske inte får men vi kan:9)

Sen har vi börjat kolla på en ponny som vi maby ska köpa. Snygg. Men det jag undrar då är hur vi ska få in han i stallet när vi redan har två boxar för lite???????????

Jag längtar as mycket till skolavslutningen. Men jag hatar att vi ska ha den på Hössjö logen. Bajs fröknar.

I måndags så var skolan på stadsvandring. Det gick väl bra. Då köpte jag ett vitt linne, en röd-randig trekvarts tröja och en scarf.

Sen igår var jag och mamma på stan och hittade en as fin klänning till skolavslutningen. Kommer en bild på den efter skolavslutningen. Vi köpte skit snygga jeans schorts, ett linne,ett par as snygga läder leggins och ett armband till det.

Jag har fortfarande lite svårt att fixa en egen header, men Floppan får väl hjälpa mig.... =O  please 

Och sen har vi släppt hästarna på sommarbete. Det kommer att komma in härliga bilder på det senare.

Min blogg känns as tråkigt nu, det är nog därför att jag inte har några bilder.
Hjälp mig och skriv en kommentar om vad ni saknar på min blogg...



Kommentarer
Postat av: amanda

bilder ;P

2010-06-10 @ 18:02:21
Postat av: Aryt

håller me!:P

2010-06-10 @ 18:31:38
Postat av: gidlund

"Bajs fröknar." Det BÄSTA!

ska börja läsa din blogg bara för du skrev så

2010-06-10 @ 18:59:45
Postat av: emmett

det är inte fröknarnas fel!

2010-06-10 @ 19:05:44
Postat av: majsan, jag som skriver bloggen.!!

okej, tack för att ni hjälper mig.

ska försöka fixa mer bilder.

2010-06-11 @ 12:27:51
Postat av: samme

det är för att 2 & 3 går där.

2010-06-12 @ 13:08:25
URL: http://samweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0