Midsommaren

Hej.!



Jag hade inte tid igår att skriva om min Midsommar , så det får bli idag.

På fredagen så for vi till Pengsjö.

När vi kom dit så började jag och linn att plocka blommor(sött)

Sen hämtade pappa och matte björkar med BMW.(smart????)

Vi dansade och lekte lekar som; Kubb, Kasta stövell och en lek som matte, jag och linn hade gjort.

Vi åt också massa gott!!

Sen så for jag och linn och rodde.

Lördag: Då for vi och red i Innertavle. Det gick jätte bra, jag och Norton hoppade enkelt.

/ det blir inga bilder , för jag är för lat ...   ._.    ._. 

 


Kommentarer
Postat av: aryt

ehehe

2010-06-28 @ 15:15:42
Postat av: Linn

jaaa vi var ju bäst på att plocka blommor!!!;)<3

2010-07-10 @ 16:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0