Sista natten-Stockholm-SOVA!!

HEJ.

Ledsen att jag inte har skrivit på länge men jag börjar att tappa suget.

Just nu gör jag inget särskilt, men jag har anmält mig i en tävling hos filippa.(www.spinnis.blogg.se)

Det har hänt ganska mycket dom här sista tre dagarna.

Vi har fått sommarlov. Vi har haft sista natten med gänget. Och vi har hämtat en ponny från Stockholm.

I fredags fick vi sommarlov och efter det blev jag schussad till innersjö stranden där mandas, willes och tyras pappa hade ställt upp ett militärtält. hela klassen var där. Vi skyndade oss ganska snabbt att bada och det var iskallt. Men efter en stund kunde man faktiskt vara nere ganska länge.







Efter det så käkade vi och sen myste vi alla i tältet.
Vi höll oss vakna länge och klockan kanske halv 2 gick vi ut ur tältet och sprutade grädde på varandra. :P
Sen klockan två gick vi och la oss. Vi vaknade klockan typ halv 4 och sen kom pappa och hämtade mig.

Pappa schussade mig hem så jag fick borsta tänderna och sen åkte vi ner till Stockholm.
Jag sov hela vägen ner till Max någonstan i Sundsvall. Efter det så la jag mig över hela baksätet ( med beltet på ??? fattar inte hur man lyckas??) och somnade.
Sen vaknade jag igen när vi skulle hämta Norton. Paulina hade gjort i ordning honom så det var bara att åka.
Och eftersom vi har sålt hästar själv så vet vi hur hårt det är att sälja en kompis. :(
 Det gick som smort att åka upp hem igen. Och jag sov inte lika mycket då.
När vi kom hem så fick Norton hoppa in i en box och käka lite hö och betfor.
På morgonen på söndag så släppte vi han till min andra ponny och hennes kompis och det gick ganska bra :)
Jag red han också igår och det gick bra. Vi skuttade tillochmed lite. Gick bra. 


Ha det bra i det regniga vädret...


















 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0