Tagga fotbollscup!!

Jag sitter just nu ganska chockad men inte så himla mycket.

Vi har nyss varit ute i stallet och ridit och tagit hand om dom skadade och sen när vi ska ta in åringarna ( Niobe & Faithan) så springer först deras mamma in i fel box, sen så springer åringarna in i fel box.
Vi får ut Faithan och in i deras gemensamma box. Men det blev lite svårare att få ut Niobe.
Pappa skäller först på henne och sen blir han jätte snäll när han försöker att sätta på henne en grimma. Sen kommer hennes mamma och springer in i boxen som Niobe står i. Jag får ta ut henne och stå med henne i korridoren. Ingen av hästarna har fått mat så dom är ganska pillriga...
Sen blir pappa arg igen , men Niobe är helt inne på att stanna i boxen som hon står i. Envisa åsna!!
Tillslut får vi in alla hästar dit dom ska stå....



Nu ska jag sova och vila upp mig inför imorgon då vi ska spela en cup. =UNGDOMSCUPEN.

Sov gott



Kommentarer
Postat av: Eelin

sv:tack gumman! har du skaffat blogg nu sötnos;*

2010-06-17 @ 22:56:20
URL: http://bottom.blogg.se/
Postat av: ¨maja¨

japp.. <3 <3

Det var faktiskt ganska länge sen... :)

2010-06-18 @ 11:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0