TWILIGHT!!!..Fattar inte hur mycket man kan längta!!

Godmorgon...


Jag är typ as nyvaken och sitter och kollar runt på olika bloggar.

Jag är också lite ledsen över att jag inte får några kommentarer :( :(

Igår gjorde vi lite av det vanliga vi brukar att göra.

= Rida, spela fotboll och ta hand om hästarna.

Det gick super att rida igår. Mamma fick rida Norton lite och känna hur han känns, och hon tyckte ungifär som jag.

Sen for vi till röbäck och jag spelade match med U-laget. Vi spelade mot Betsele som var ganska tuffa, men vi vann men 4-2. Och Elina gjorde Heatrick. :P Jag hade ne massa lägen men satt ingen. :o

Sen när vi hade kommit hem och mamma var ute och hängde tvätt så hörde hon nått från stallet. Alla sprang dit och då hade Niwell rivit ner gallret och gjort illa sig på höger fram. Så nu står både hon och Funny som skadade. +Caglioni som också har nått som vi inte vet vad det är.?


  Åhhh............ Biljetter NU!!! Orkar inte vänta!!!


Kommentarer
Postat av: mia

har du tänkt köpa biljetter till ecipse???

2010-06-17 @ 12:51:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0