Allt på en gång

Kul!


Igår så var Amanda och Tyra hos mig och vi tittade på Twilight och New Moon.( love love love love love love )

Sen så sovde vi i bussen :)

På morgonen så for vi till Röbäck och spelade match. Förlorade med 5-3, asså jag fattar inte vad som har hänt med oss. Aja...

Sen kom vi hem och då for jag och pappa till Stöcke och hjälpte dom att piffa upp lite saker.

Sen kom vi hem "igen" och då red vi och nu sitter jag och väntar på att maten blir klar.


/ jag vet att jag inte är så bra på att lägga in bilder """DÅLIG"""" men jag har aldrig tid. 

Kommentarer
Postat av: Filippan

Tack, Din med :)



Hihi, jag är med emmett nu och vi ska just se på twilight o newmoon :p

2010-05-29 @ 21:42:14
URL: http://spinnis.blogg.se/
Postat av: Tyra

mmmm:P

2010-05-30 @ 20:43:53
Postat av: emmett

tack, din är också fin :)

2010-05-31 @ 19:31:23
Postat av: Filippa,

Ja, jag la in ett youtube klipp med den i typ förr går -.-'

Och, det är inte paramore som sjunger den.

Bara Hayley och någon random "bob"

2010-06-01 @ 16:18:58
URL: http://spinnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0